pondělí 22. listopadu 2021

Minipivovar Křížek

 

 

Pivovar KŘÍŽEK jsem založil a první várku uvařil koncem roku 2018 v Táboře na „Kouřimově“. S plánovaným ročním výstavem 50 hektolitrů se můj pivovar právem řadí k nejmenším komerčním pivovarům v České republice. Splnil se mi sen. Kdo by si nepřál mít na zahradě pivovar! Vařím piva tradiční i netradiční. Světlá, tmavá. Prostě piva, na které mám chuť a která mě baví. To vše z lásky k výbornému pivu.  

A na závěr pivovarské „Dej Bůh štěstí“  Tomáš Křížek  majitel pivovaru

adresa: Sedláčkova 1834/30, 390 02 Tábor

Kouřimovský ležák 12° (5.5)

 

 

Čepované ochutnáno v restauraci Universita v Táboře, jinak žádná sláva na mě moc sladké, ale dalo se vypíti...

Czech Pilsner / Premium Pale Lager / Bohemian Pilsener 

světlý ležák spodně kvašený nefiltrovaný nepasterizovaný  

EPM/Alk.:12% / 5% Složení:voda, ječné slady, chmelové produkty, kvasnice

 fotogalerie

 

Žádné komentáře:

Okomentovat