čtvrtek 17. října 2019

Minipivovar Čtyři Lípy

Příběh našeho minipivovaru se začal psát v roce 2014, kdy jsem jako milovník piva nebyl spokojen s jeho kvalitou v podání velkých pivovarů. Rozhodl jsme se proto naučit se pivo vařit sám. Postupně pak v mé hlavě vznikal nápad na vlastní minipivovar. V roce 2018 se můj sen splnil a jsem šťastný, že mým posláním je všem milovníkům piva ukázat, jak chutná pivo vařené z kvalitních surovin a s láskou.
Vaříme spodně kvašená piva pod vedením vyhlášeného sládka Libora Soukupa z harrachovského pivovaru Novosad. Pokud vás zajímá, jak se naše pivo vyrábí, nabízíme po předchozí domluvě prohlídku našeho minipivovaru s ochutnávkou přímo z tanku. Pokud vám naše pivo bude chutnat, můžete si ho také odvézt s sebou v PET lahvích a sudech KEG. Pivka lze jinak ochutnat zatím třeba přímo v restauraci Radnice na náměstí přímo v Libáňi.

adresa: B. Němcové 117, 507 23 Libáň

Libáňský dukát 12° (5)


Světlý ležák se střední plností a jemnou hořkostí. Složení: Slady: Plzeňský, Karamel.
Bohužel na mě moc sladké pivko, škoda...


Libáňský zlaťák 12° (6)

Světlejší granát s jemnou hořkostí a vyšším řízem. Složení: Slady: Plzeňský, Karamel, Mnichovský. Toto pivečko mi chutnalo více a dá se u něj chvilku vydržet...

!turistika!

fotogalerie

Žádné komentáře:

Okomentovat